Pengintai Setia D'Cni ^^

5.22.2009

:: Hidupku MILIK-MU ::

~~ASSALAMUALAIKUM~~


MyEm0.ComHidup aisya sekarang agak complicated. mungkin aisya sdri yang buat hidup aisya jadi mcm neyh.. sejak kejadian itu.. aisya begitu takut ingin bercinta.. dan kadang2 aisya rase nak ajer balas dendam.. buat orang sayang kat aisya..then aisya nk tinggalkan orang tu. macam si dia buat kat aisya.. tapi aisya xleh mcm tu.. aisya kene balik kepada jalan asal.. pada Pencipta diri ini. mesti ada hikmah di sebalik semua ini.. kan? ALLAHUA'LAM

MyEm0.ComSkrg..aisya lebih selesa dgn hidup aisya sdri. walaupun seorang.. aisyarasa bebas.. xperlu nak bagi komitmen kat sape2.. semua hanya aisya anggap teman..
MyEm0.ComSblm ni...aisya dah kehilangan.. seseorang yg mencintai diri ini.. namun, aisya masih x dpt menerima cintanya.. mungkin kerana byk perkara kami x serasi.. maafkan aisya...yer awak.. awak mesti akn dapat yang lebih baik..

MyEm0.ComDi sini...
aisya masih menanti sang putera.
yang akan datang membawa aisya..
pergi dari semua kedukaan ini..
tapi..mudah2an aisya boleh membuka semula hati ini buat diri sang putera itu..
siapakah gerangan nya?
tunggu saje la..
aisya cuma mampu berserah kpd yang MAHA ESA>


MyEm0.ComYA ALLAH Ya tuhanku yang maha pengasih, Cukuplah engkau sahaja yang menjadi pemeliharaku, Didunia dan diakhirat, Dengarlah rintihan dari hambamu yang daif ini, Janganlah engkau biarkan aku sendirian, Didunia ini mahupun diakhirat, Menjuruskan aku ke arah kemungkaran dan kemaksiatan, Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman, Agar aku dan dia dapat bersama-sama membina, Kesejahteraan hidup kearah yang kau redhai. Dan kurniakanlah padaku keturunan yang soleh dan solehah.

YA ALLAH Berikanlah kami kebahagiaan, Didunia dan diakhirat, Dan peliharalah kami dari azab api neraka.

MyEm0.ComYA ALLAH Kau ketemukanlah aku dengan insan yang boleh Membimbingku, menyayangiku, menggembirakanku, dan ikhlas padaku, Jika diri ini masih daif, Kau berikanlah aku, Ketenangan untuk diri ini kembali padamu, Untuk menjadiwanita yang solehah

...amin ya Rabbil alamin..

5 comments:

teha said...

salam aisya..
sori x jmpe chatbox.xkuar so rep kt sini jela.hehe..sy jual cara pos..kalo berminat bgtau kod item nnt sy akan pos.sume detail boleh bc kt blog ye :)

pauhputik said...

salam aisya... hope hadapi semua nie ngan tabah.... setiap dugaan mesti ada hikmahnya...

yh teha xkp x jumpe shoutout tu, matju pon kena... klu bukak dekat ie, sidebar yang sebelah kanan tu x kuar.... so amik la tindakan segera.... :p

NuRdiYaNa ALaiSya said...

huhu..thx to pauh..
mkn buah pauh sodap neyh...
tpi xnk la yang putik2 lagi..

khaLifah feDi said...

emm..oooooooo..bru kf taw !!!






* harap diksya tenang2 selalu..ok..:)

NuRdiYaNa ALaiSya said...

ape yg kf taw tuh...?